SORMUKSEN KOKOTAULUKKO
Sormuksen koon määrittäminen kotona
-
1. Toisen sormuksen kanssa mittaaminen
Jos sinulta löytyy kotoa sormellesi sopiva sormus, mittaa sen sisähalkaisija millimetreinä viivoittimen avulla.
Määritä sormuksen koko käyttämällä apunasi alla olevaa taulukkoa.
Sormuksen koon määrittäminen kotona
-
2. Käytä apuna paperiliuskaa ja viivoitinta
Leikkaa paperista liuska ja kääri se sormesi ympäri tiukahkosti. Merkkaa paperiin kohta, jossa se on kiertynyt kokonaan sormen ympäri.
Mittaa sitten viivoittimella liuskan pituus merkkiin asti, jolloin saat tulokseksi sormuksen sisähalkaisijan millimetreinä.
Etsi taulukosta sopiva koko mikä vastaa mittaamaasi tulosta.
Sormuksen koon määrittäminen
Tiedätkö jo kokosi??
Valitse jalokivisormus nyt alennettuun hintaan!
Jos et ole varma sormuksen koosta, ota meihin yhteyttä.

a
a
Usein kysytyt kysymykset
Miten teen tilauksen?
Voit tehdä tilauksesi verkkosivustollamme, jonka käsittelemme välittömästi. Lisää valitut tuotteet ostoskoriin ja viimeistele tilaus kirjoittamalla toimitusosoite. Saat sähköpostiviestin tai tekstiviestin, joka vahvistaa tilauksesi. Jos et ole saanut tällaista vahvistusta, tilaustasi ei ole viimeistelty, ota tällöin yhteyttä meihin numerossa 010 804 505 arkisin klo 9.00–17.00, tai kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen: web@korutv.fi
Kuinka voin vaihtaa korut väärästä koosta johtuen?
Voit pyytää korujen vaihtamista 30 päivän ajan paketin vastaanottamisesta, mikäli koko on väärä tai olet muuttanut mielesi. Hygieniasyistä voimme korvata vain korut, joita ei ole vielä käytetty (sormuksen kohdalla kokeilua ei pidetä käyttämisenä). Täytä palautuslomake, kuvaile siihen haluamasi koko ja lähetä korut takaisin meille. Vaihdamme korut ilmaiseksi ja lähetämme ne FEDEX-kuriiripalvelun kautta maksutta.
Voinko tilata puhelimitse?
Voit tehdä tilauksesi myös puhelimitse. Kollegamme auttavat mielellään koon ja korujen valinnassa ja tarjoavat tietoa hajuvesien tuoksuista ja muista tuotteista. Odotamme puheluasi numerossa 010 804 505 arkisin klo 9.00–17.00 tai lähetä meille sähköpostia osoitteeseen: web@korutv.fi
Miten voin seurata tilaustani?
Saat arvioidun toimitusajan (3 tunnin sisällä) tekstiviestillä / sähköpostilla. Jos haluat tiedustella pakettisi kulkua, voit olla yhteydessä kuriiripalveluun soittamalla numeroon 010 800 515 tai syöttämällä pakettisi seurantanumeron TÄÄLLÄ.
Onko jokaisessa korussa aitoustodistus?
Kaikkien jalokivikorujemme mukana tulee sertifikaattikortti, joka todistaa jalokiven karaatinumeron, alkuperän ja koon. Zirkoniumkristalli- ja aidoista helmikoruista ei ole mahdollista pyytää viranomaisilta todistuskorttia, koska vain jalokivet ja puolijalokivet voidaan rekisteröidä virallisesti aidoiksi.
Kuinka voin maksaa tilatun tuotteen joko käteisellä tai luottokortilla?
Voit maksaa tilauksesi turvallisesti luottokortilla SimplePay-palvelun kautta, tai voit valita postiennakon. Mikäli valitset postiennakon, maksat paketistasi vasta sen saatuasi. FEDEX-kuriirilla on myös luottokorttiterminaali, joten voit maksaa luottokortilla tai jopa käteisellä palvelupisteessä. TAI (VALITSE, mikä soveltuu maassasi) Sinun on maksettava paketistasi vasta sen saatuasi. kuriirilla on myös luottokorttiterminaali, joten voit maksaa luottokortilla tai jopa käteisellä palvelupisteessä.
Minkä kokoinen kivi koruissa on?
Jokainen korumme sisältää erilaisia ja erikokoisia kiviä. Korujen karaatin numero ja paino ilmoitetaan tarkasti tuotekuvauksessa, josta löydät myös valokuvia ja monissa tapauksissa videoita koruista. Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla, me olemme sinun käytettävissäsi.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Voit pidentää tilauksen toimitusta peruutuksen sijaan. Voit pyytää pidennystä enintään 30 päivän ajaksi. Voit myös peruuttaa tilauksesi ilman syytä soittamalla numeroon +358 10804505 arkisin klo 9.00–17.00 tai lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen: web@korutv.fi.
Haluaisin aikatauluttaa tilaukseni myöhemmäksi
Jos et aikatauluta pakettisi toimituspäivää, se saapuu sinulle 1-2 työpäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Jos haluat ajoittaa paketin saapumisen, valitse päivämäärä ostoskorissa ennen toimitusosoitteen syöttämistä, tai kirjoita toimituspäivä kommenttiruutuun. Jos päätät pyytää pakettisi toimituksen pidennystä tilauksen tekemisen jälkeen, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme numerossa +358 10804505 arkisin klo 9.00–17.00, tai kirjoita meille sähköpostia osoitteeseen: web@korutv.fi
Sain sähköpostiviestin, että pakettini on matkalla, mutta lähetyspalvelun mukaan pakettia ei ole vielä luovutettu.
Tuotteesi pakataan heti tilauksen valmistuttua ja luovutetaan sen jälkeen FEDEX-kuriiripalvelulle. Lähetämme sinulle sähköpostiviestin seurantatiedoilla. Lähetys ilmestyy FEDEX:n järjestelmään vasta muutaman tunnin kuluttua. Jos et näe pakettiasi FEDEX:n seurantasivulla seuraavana päivänä, kun olet vastaanottanut vahvistuksen lähetyksestä, ole meihin yhteydessä numerossa +358 10804505.